2 روز دیگه امتحان بیوشیمی دارم

قطعا خراب خواهم کرد ولی امیدوارم بازم 😁

همه رفتم بیرون و تنها دارم از گرسنگی میمرم و بازم امیدوارم که برام پیتزا بیارن ...

پس از روزاهای بی شماری گفتم آپ کنم، تنبلی امانم نمیدهد ... کلی اتفاقا و خبرای خوب بوده این مدت و البته حال دلم که خوب تر از گذشتس.

کارای بابا روبه حل شدنه و دوباره کنار هم جمع شدیم 😊

اوضاع دانشگاهم عالیه 

کلی اتفاقای خوب این ترم و ترم قبل برام افتاد، مخصوصا این ترم که عالی بود ( البته اگه نمرات امتحانامو فاکتور بگیرم🙄 ) 

- این ترم واحدهای آزمایشگاه انگلو من تدریس کردم بخشیشو که فوق العاده بود ... مخصوصا استاد گفتناشون 😂 ... تسلطم تو انگل آز خیلی بالا رفته ولی شانسم همچنان پایینه 🤣

- اولین مقالم الزویر چاپ شده که دیوانه کنندس و فوق العاده

- تابستون کلی برنامه و کار دارم و حتی خوشحالم از این جهت که میرم دانشگاه تابستون

- معاون دانشجویی منو میشناسه و برای ترم بعد که باهاش کلاس داریم عالیه 😎

- استاد جوان حساب ویژه ای روم باز کرده و حسابی بهم کمک میکنه و راهنمایی هاشو واقعا دوست دارم. 

- از جنتلمن جدیدا بدم میاد، استاد خوبه یکم با دانشجوهاش رفیق باشه و البته خودشم شجاع باشه 

- مائده به احتمال بالا قراره شرش رو کم کنه و بره شهرشون، خبر خوشحال کننده ای بود و خداروشاکریم که یک فرد دو رو و متظاهر و سیاستمدار منفی و فرصت طلب از اطرافمون کم میشه 

 

حال دلم خوبه و آرامش دارم 

به شدت منتظر هفته ی دیگم که بالاخره راحت میشیم از شر امتحانا 

آخرین امتحان مهم ترین امتحان زندگیمه و به حول و قوه ی الهی آبروم نمیره و ضایع نمیشم

لعیا پس از مدتها پیام داد، خوشحال شدم